wtorek, 1 września 2009

Sprawy organizacyjne i LYNCH!

Witajcie! Dzisiaj trochę organizacyjnie, ale filmik też będzie nie martwcie się :D (wprawdzie nie mój tylko kanału stephenlynchPL, ale mniejsza).
Do rzeczy właśnie wrzucam na rapidshare.com jeden występ Carlina, zamierzam założyć na forum peb.pl temat, w którym będę wrzucał linki. Oczywiście link do tematu znajdzie się na sidebarze po prawej (Moje strony). Muszę tylko jeszcze sprawdzić, czy nie mogę za to iść do pierdla :D (no może przesadzam, ale wiecie jak to jest z prawami autorskimi). Z tego co wiem dodaje się taką klauzulę:

-Że cośtam cośtam po 24-godzinach od ściągnięcia filmik trzeba usunąć- jeżeli go nie usuniesz to nie ja ponoszę odpowiedzialność, zostałeś o wszystkim poinformowane. Więc Panie Prokuratorze to naprawdę nie moja wina!!! Nie!! Ja nie chcę!! Nie!! Nie będę się schylał po mydło!!
Jak ktoś ma jakieś pojęcie o prawie to proszę o wypowiedzenie się w komentarzach na ten temat! KONIECZNIE!

Druga sprawa, będę miał ostatnimi czasy trochę roboty (szkoła+ zamierzam udzielać korepetycji z angielskiego, uczniom szkoły podstawowej nieopodal). Także czasu będzie mało, 2 Liceum to już nie są przelewki (jak to zwykła mawiać moja poprzednia polonistka) Zaczęły się polewki... dobra nieważne.
Tyle jeżeli chodzi o sprawy organizacyjne. W wasze ręce oddaje nowy filmik kanału stephenlynchPL (zachęcam do zasubskrybowania tegoż kanału! Naprawdę tłumaczenia są dobre, pojawiają się często a przy okazji trochę współpracuję z gościem, który je robi także wiem o czym mówię). Cóż POLECAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz