czwartek, 23 lipca 2009

Nowy- stary Carlin

Witajcie, właśnie wrzucam na YouTube występ Carlina dot. Oszczędności na więziennictwie, gdzie Carlin prezentuje nam swoje jakże kreatywne pomysły na załatanie dziury budżetowej.

Wrzucam go już drugi raz, za pierwszym razem YouTube mi go zablokował. Wtedy jeszcze nie byłem taki cwany i nie wiedziałem, że od ich decyzji można się odwołać (i mam do tego pełne prawo bo występ o więziennictwie to tylko fragment z "Back in Town", który dostępny jest w całości na YouTube).

Wiem, że miał być Lynch, ale muszę jeszcze trochę pokombinować, żeby tłumaczenie piosenki było równie zabawne jak oryginał.

PS. Zobaczcie co dzisiaj znalazło się na moim kanale (ku mojej wielkiej uciesze)









Taak! 49 miejsce z najczęściej dzisiaj oglądanych kanałów! Jeee! A najlepsze jest to, że prześcignąłem LiberalAtheist, który ma 80 filmów! A nie 8 tak jak ja :D Hahaha to jest to! Wielkie dzięki dla JoeMonster.org (sprawdziłem w statystykach i okazało się, że 90% wejść jest od nich). Dzięki wielkie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz