czwartek, 16 lipca 2009

Wakacyjne niusy

Witajcie, wiem że dawno nic nie było nowego. Mam wakacje i myślałem, że będę trochę bardziej pracowity, jednak ogarnął mnie wakacyjny leń. Ale już pracuję nad kilkoma tłumaczeniami. Póki co są jeszcze w wersji surowej (bez synchro i trzeba poprawić sformułowania na bardziej pasujące). Także niedługo powinno pojawić się coś nowego (najprawdopodobniej Lynch, którego ostatnio non-stop słycham).

PS. Mam dobrą wiadomość. Wygrałem z YouTube'em spór o prawa autorskie dot. występu "Carlin o dzieciach". Jak dobrze, że jest już bezpieczny.

PS. 2
Okazało się, że poza It's Bad for Ya przetłumaczone są w całości Back in town i You're all diseased. Jak zdobyć? Najlepiej ze strony Rapidlibrary a napisy programem napiprojekt.

PS.3 Przed chwilą przeczytałem na stronie Stephena Lyncha, że ma tournee po Europie, 5-tego września będzie w Berlinie. Bilety po 27 euro, jeżeli ktoś zainteresowany.

Nie, w Polsce go nie będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz