poniedziałek, 27 lipca 2009

Popularność rośnie :D

Hoho, ludzie co to się nie wyrabia od wczorajszego wieczora do 15-stej dnia dzisiejszego przybyło mi 16 subskrybentów (widzów). Chyba z 5 albo 6 komentarzy, co 5 min na maila dostaję nowe powiadomienie od YouTube. Na 15-ście minut wyszedłem do ogrodu i ciach 3 nowe wiadomości. Nie wiem jak to się dzieje, czyżby znowu dali linka do moich filmów na joemonster.org? Przyczynę tego wzrostu poznam dziś po północy (wtedy zaktualizują się statystyki na YouTube).

Tak czy siak, muszę się wziąć bardziej do roboty. Widzom bardzo spodobał się Carlin i nie mogę nikogo zawieść. Mam już w planach taki jeden jego występ... ale nie wiem kiedy zdążę go przetłumaczyć. Póki co S.Lynch przechodzi na drugi plan :D

Dziękuję bardzo wszystkim, którzy zasubskrybowali mój kanał, oglądają moje filmy, komentują, oceniają, czytają tego bloga, jak również mojego prywatnego. Gdyby nie wy, już dawno przestałoby mi się chcieć robić te tłumaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz